Saturday, February 20, 2010

Jatuh *tutttt*...

Err..

Sukar betul untuk kuterangkan perasaan ini. Aku nak tulis apa pun aku tidak tahu. Tapi aku rasa ingin menaip sesuatu, tetapi apa?Kerana perasaan ini terlalu payah untuk diterangkan dengan kata-kata.

Gembira. Selalu senyum sendiri. Setiap kali aku teringatkannya. Tapi kan, rasanya macam hampir setiap masa aku gembira, dan tersenyum sendiri. Oh tidak. (Oh ya!!!)

Jika ditanya, BILA? Aku tiada jawapan. Jika ditanya, KENAPA? Aku tiada jawapan. Jika ditanya,BAGAIMANA? Aku tiada jawapan. Jika ditanya, DI MANA? Juga tiada jawapan spesifik.

Entah bila, entah kenapa, entah bagaimana, entah di mana perasaan ini timbul. Sedar-sedar, Aku dah jatuh *tuuuttt*!

Dan jika ditanya, APA yang aku harapkan? Taknak la cerita kat sini. Biarlah hanya aku dan dia yang mengetahuinya. Kan awak? kan3..? *smile. heh.

Memang tidak ada apa yang pasti pun tentang masa depan. Mungkin ada yang akan berubah. Tetapi aku harap tidak. Aku akan cuba untuk tidak. Namun jika ditakdirkan berubah jua, maka sebelum ianya terjadi, izinkanlah aku begini.

Apa yang aku tulis ni? Org yang dilamun *tuuttt* memang agak weng sedikit kott...

(aku "censor" perkataan itu kerana aku menaip entry ini pada pukul 10 pagi, agak tidak mampu untuk aku menjadi jiwang seperti malam tadi. Terang sangat.)


*Dan aku tersenyum lagi.



HambaMalam

3 comments: